Przed zarejestrowaniem się na stronie Fundacji zapoznaj się z Regulaminem.
Rekrutacja przeprowadzana jest trzyetapowo:
Etap I - elektroniczne wysłanie prawidłowo wypełnionego wniosku do Fundacji,
Etap II - indywidualne spotkanie z Fundatorem lub Zarządem Fundacji,
Etap III - podpisanie umowy stypendialnej (w przypadku pozytywnego rezultatu w etapie I i II).
Kandydat / Kandydatka musi spełniać wszystkie jego warunki. Każdy może uczestniczyć tylko w jednym programie stypendialnym Fundacji FEJJ.
Rekrutacja odbywa się wyłącznie drogą elektroniczną poprzez wypełnienie wniosku, po zarejestrowaniu się na stronie.
Kontakt z Fundacją odbywa się wyłącznie drogą mailową: styp.1rok@fejj.pl. Podpisz się imieniem i nazwiskiem, aby otrzymać odpowiedź.
Krok 1: Rejestracja
Wybierz właściwy program stypendialny i zarejestruj się na stronie. Kliknij w link aktywacyjny w mailu.
Krok 2: Wypełnianie wniosku
Wniosek można wypełniać wieloetapowo. Na każdym etapie możesz go zapisać i wrócić do edycji w późniejszym terminie.
Etap I Potwierdź, że spełniasz wszystkie kryteria Regulaminu
Etap II Zaakceptuj Regulamin
Etap III Wypełnij swoje dane osobowe i dane uczelni i załącz zaświadczenie potwierdzające stałe zameldowanie na wsi lub w mieście do 30 tys. mieszkańców
Etap IV Uzupełnij tabelę z dochodem i dołącz wszystkie niezbędne dokumenty zgodnie z Załącznikiem nr 2Z
Etap V Sprawdź poprawność podanych przez Ciebie danych i wyślij wniosek. Po wysłaniu, wydrukuj, podpisz i przechowuj w swojej dokumentacji.
Krok 3: Weryfikacja wniosku przez Fundację
Fundacja dokonuje weryfikacji wniosku i sprawdza poprawność przysłanych dokumentów. W przypadku braku lub błędów w załączonych przez Ciebie dokumentach, Fundacja poprosi o przysłanie dokumentów brakujących.
W przypadku pozytywnej weryfikacji, zostaniesz zaproszony na rozmowę z Fundatorem i/ lub Zarządem Fundacji.
Krok 4: Rozmowa
Rozmowa odbywa się w siedzibie Fundacji. Zostaniesz zapytany/ -a o motywację do podjęcia studiów za granicą, plany na przyszłość i poproszony o przedstawienie dotychczasowych osiągnięć naukowych.
Krok 5: Potwierdzenie przyjęcia na uczelnię
Po otrzymaniu z uczelni potwierdzenia przyjęcia, dostarcz je do Fundacji, przed podpisaniem umowy.
Krok 5: Podpisanie Umowy
Podpisanie umowy odbywa się w siedzibie Fundacji.
Krok 5: Potwierdzenie rozpoczęcia studiów / zaliczenia semestrów
Po rozpoczęciu studiów i otrzymaniu legitymacji studenckiej, przyślij jej skan do Fundacji.
Po zakończeniu każdego semestru, przyślij krótką relację z jego przebiegu.
Po zakończeniu każdego roku akademickiego przyślij dokument/ transkrypt z uzyskanymi wynikami.
Jeśli masz pytania, w pierwszej kolejności zajrzyj do Aktualności oraz FAQ, gdzie zamieszczamy istotne wyjaśnienia i wskazówki.
W przypadku problemów dotyczących uzystania potwierdzeń z uczelni lub urzędu miasta/gminy, zachęcamy do kontaktu ze stypendystami poprzednich edycji.